16 Ağustos 2010 Pazartesi

DERNEĞİMİZ YÖNETİM KURULU GÖREV DAĞILIMINI GERÇEKLEŞTİRDİ.




01 Ağustos 2010 tarihinde yapılan 1. Olağan Genel Kurulda seçilen yeni Yönetim Kurulu görev dağılımını gerçekleştirdi. 15 Ağustos günü yapılan Yönetim Kurulu toplantısında M.Cengiz TÜMER Başkanlığa, İlyas YILMAZER Başkan Yardımcılığına, Tamer CANTÜREK Saymanlığa, Belgin ESEN ve Hadi SAĞIN üyeliklere seçilmişlerdir. Toplantıda ayrıca yönetim kurulunun iki ayda bir, ayın son pazarı toplanmasına, en yakın banka şubesinde dernek tüzel kişiliği adına vadesiz hesap açılmasına, 18 Temmuz 2010 daki YK toplantısından sonra üyelik için yazılı başvuruda bulunanların başvuruları değerlendirilerek üyeliğe kabullerine karar verilmiştir.
Ayrıca bir anket formu düzenlenerek İnecik ve Kaynarpınar'da ikamet eden üyelerimizin meslekleri, hobileri ve sosyal statüleri ( Dernek üyelikleri vb) ile derneğimize ne gibi katkı sağlayabileceklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma yapılması yolunda temenni belirtilmiştir.
Dernek hakkında bilgilendirme ve Üye kayıtlarımız devam etmektedir. Dernek ile her türlü bilgi ve üyelik için İnecik Köyünde bulunan yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımızdan ve 0 532 4639986 nolu telefon ve mctumer@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.
Derneğimizi güçlendirmek, İnecik Köyü ve Kaynarpınarı geliştirip güzelleştirmek ve marka yapmak için SİZE ihtiyacımız var.
SEVGİYLE KALIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder